Det va kanske på tiden nu..

Ännu en gång har jag lyckats vara "obloggig" alltför länge. Har ju som sagt inte mycket att skriva om nuförtiden.

Idag fiarar jag iaf en-veckas-jubileum i min lägenhet :D Har nog vart där mer denna vecka än vad jag vart sen i Maj förra året när jag fick den. Igår hade vi bestämt att jag skulle komma till Nicco och sova, men jag gjorde valet att SOVA SJÄLV. Ojojoj, vad chockade ni blev nu va?

Kröp ner i sängen runt 01.00 med min stora reklamhög och läste :)
Kände inte att jag orkade släpa med mej schampo, inpackning, plattång osv till karln.

Men i natt får jag sällskap igen :) han börjar tidigt imorrn, och då sover han hos mej. När han börjar sent får jag pallra mej bort till honom för jag orkar ju inte va vaken till 03 när han ska sova.

Just ja, har ju en "rolig" sak att berätta. Jag målade om i hallen i helgen. Det blev vitt med en fondvägg. Fonden är också vit med med mönster av typ sjögräs (?!) Låter mindre snyggt men den är skitsnygg!
Och jag gjorde det nästan själv också. Sofi och Camilla hjälpte till lite, men jag va nog snäppet duktigare ;) hahah

Shit va länge man hinner skriva när man bara kommer fram till jävla telefonsvarare. Sitter alltså på jobbet. Men nu ska ja koncentrera mej lite och tjäna feta cash ;)

Just ja, tackade nej till Scan imorse. Jag stannar här över sommaren också. Jag trivs ju väldigt bra här, men det är ju tiderna som suger under sommaren. Men jag pratade med chefen igår och hon sa att vi kunde lösa det. Ett förslag som hon hade var att jag skulle vara ledig fredagar.
Så isf jobbar jag bara :

Mån-Tor 12.45-21.00
Fre-Sön Ledig :D

Aja, nu hinns det inte med mer. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hej!
Ja, med 5000 i grundlön känns de sådär när säljen går dåligt. Okej, jag ska på arbetsintervju på Cellit på fredag, skulle det gå dåligt där hör jag gärna av mig till er. Vad har ni för grundlön? A det måste va sjukt lättare att sälja in hos dom som redan är kunder. Senaste veckorna har vi bara haft tidigare kunder, och dom är ju inte alls sugna på att hoppa på Tele2 igen. Haha Kram

2008-04-09 @ 19:41:21
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag tacka också nej till Scan iår... sååå gött!

2008-04-09 @ 23:01:34
URL: http://rubbeccha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0