Nämen, igen!

Sitter just och funderar på varför i hela friden man blir så mätt av spaghetti och köttfärssås.
Det händer ju inte bara ibland, utan alltid!

Drar väl en snabb genomgång på vad som hänt sen jag uppdaterade sist.

I fredags vart det bara lugnt. Var hemma hos den där karln och degade mest.
I lördags va det planerat att bli lika lugnt, men som vi alla vet så blir det ju inte alltid som planerat.

Var uppe och hälsade på i Elons nya lägenhet. Där finns det gym i källaren, så vi bestämde att nu jävlar!
Kom dit och va taggad som aldrig förr. Även om man tidigare tänkt att man verkligen borde, så kommer man ju inte längre än till just den tanken. Men nu hade ja tom tagit mej dit, men neee då, det är uppbokat just den tiden och fanns inget ledigt för ens på kvällen. Så det sket sig ju i starten.

Elon och Maria bestämde sig för att gå ut. Visst va man lite sugen, men visste inte om jag orkade gå igenom hela "fixa-sig-inför-fest-momentet" :D Men efter att jag tänkt igenom det en stund (ca 5 minuter.. haha) så bestämde jag mig för att följa med iaf. Fick även med mej Cameltoe och Arthur.

Så det började med en lite halvseg förfest @ Elon, som sakta men säkert blev mer roande. Var det festen eller folket som ändrades kan man ju undra? ;D

Runt 12-hugget där nånstans ringde vi en taxi som kom. Taxichauffören va hur skön som helst. Han drog på stereon på högsta volym, så jag och Cameltoe kunde sjunga som fan.. Vi lånade även hans mobil som microfon :D

Tur att det inte är MåNgåVaRnInG 
(Läs mongovarning) på oss asssså...

Väl inne i stan bar det av mot Platens. Måste ju säga att en lördag på Platens är ju fett bättre än en fredag.
Jag va lite smått överförfriskad antar ja, då tydligen bara lagt fram jackan på disken vid garderoben, och sen gått utan att ta min bricka.. Haha.. Det fick man ju sota för när man skulle hem och snällt fick ställa sig sist i kön och vänta på att alla andra fick sina jackor.

Kvällen slutade med en brutalt misslyckad efterfest. Vi kom rätt snabbt på vad som fattades. Folk och alkohol.. Haha.. Liksom det som gör en efterfest kan jag tro.

Somnade väl runt 6-hugget, men vaknade redan vid 9. Mådde precis som jag förtjänade. Var en sån där "jag-ska-aldrig-mer-dricka-dag". Tur att minnet är kort ;)

Fick veta idag på jobbet att det planeras avskedsfest för våran kära coach den 25:e. Slutar ju 16 på fredagar och då ska vi tydligen va kvar och gå på't direkt, för att sedan vingla vidare mot krogen. Men det där med att börja dricka så tidigt är inget för mej, så jag drar mej hemåt och fixar mej, sen dyker upp igen runt 19 tänkte jag. Blir nog kul som satan skulle jag tro. Alltid kul att se sina arbetskamrater lte överförfriskade ;D

Oj, blev långt idag för en gångs skull. Måste ju självklart avsluta med min standardfras ;)

För jag sålde rekord idag igen med 10 sälj, över 200 spänn i timmen.. igen.. Fy fan vad jag är bra!

image106

Laterz!



Kommentarer
Postat av: Nellan

Fan va skoj att det går så bra på jobbet !!

2008-04-20 @ 08:29:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0