Fy skäms på mej..

..vilken dålig bloggare jag varit idag. Men det får man vara ibland.

Va iaf segt på jobbet. Vart huxflux förkyld igår när jag skulle sova. Vaknade med stans huvudvärk och en aning ont i halsen. Jag kan ju inte bli sjuk nu! Måste va sista dagarna på jobbet så vi når våra mål :) Och sen ska jag ju va ledig. Då kan man inte ligga hemma och va sjuk inte! Panodil is my best friend right now ;)

Efter jobbet vart vi upplockade av Cams syster. Sedan for vi ut till Johans mamma&pappa i Linghem för att hämta 2 små kissekatter till Erica (Camillas syster då)
Fina namn fick dom. Prinsen och hm.. typ Dexter? Äh, kommer inte ihåg riktigt vad stackarn skulle heta :P

Ligger nu nerbäddad i sängen med två duntäcken på mej. Myys! Mina fötter är isbitar och vägrar tina upp.. Mindre myys!

Läste i Lindas blogg att man just nu kunde köpa sin egen ".se"-domän för 9 kr i ett år. Inte för att jag behöver en överhuvudtaget, men jag tyckte det lät som en skön grej så jag kirrade en egen. Vad namnet blev får ni se när det är klart ;)

Mitt största problem just nu är att jag inte har en jävla susning om hur det funkar när man har en egen domän. haha.. Kom på det lite snyggt efteråt. Men skickade ett mail till Linda så får se om jag får nåt svar där :)

Nu blir det en cigg, sen sova. Lagom kul att få stans jävla mensvärk när jag mår bajs förövrigt i kroppen.

Lucky me! God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0