God morgon i stugan!

Gick upp 9.30 när klockan ringde första gången. Fråga mej inte varför. Jag brukar normalt sett snooza fram till 10.30-11.00. Jag antar att jag va pigg. Somnade ju sjukt tidigt igår mot vad jag brukar göra.
Skulle sett på en film vid typ 12, och somnade som en stock efter kanske 3 minuter. MAX!

Ligger fortfarande kvar under täcker, lägenheten är ovanligt kall idag. Vill inte alls gå upp ur sängen. Ännu mindre lockande är det ju att veta att jag har en vårjacka att ta på mej. Min jacka hänger nämligen på Platens. Förrförra helgen var vi där och när jag skulle hämta ut den, så är brickan spårlöst försvunnen. Hade den i ytterfacket, så antar att den har ramlat ut. Måste fan pallra mej dit ikväll och hämta den. Det jobbiga är att vi slutar 21 och Platens öppnar vid 22. Men fan, det är ju Torsdag idag. Då är det ju stängt! Brrrrrrr får väl frysa tills imorrn då

Nu blir det att tvätta bort gårdagens smink :P Sen sätta på lite nytt.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0