Haha, lite kommentarer igen

Sandra, angående publicering av bilder så är det en STOR skillnad på att publicera bilder på Facebook och här.. Mitt besökarantal är inte allt för högst, så inte många som ser bilderna här. På Facebook är det okej att lägga upp bilder UTAN tagg, och ser man ut som nåt slags ufo så får man väl om en liten borttagning ;) haha

Att du var bakis dagen efter och spydde kanske är positivt. Jag var ju inte bakis för att jag hade spytt både på förfesten och på natten när jag kom hem :P jag hade nog liksom inte så mycket alkohol kvar i kroppen dagen efter.. haha..

Nu sitter jag på jobbet. Skum känsla att komma hit när det bara är "extra-öppet" I lördags hade dom varit 5 pers och igår 8. Får se hur många det blir idag när alla har droppat in. Skulle chansa på 10 ungefär.

Bara 8 timmar och en kvart sen får jag gå hem.. Weeeii.. eller nåt (?)

Ha en bra LEDIG dag gott folk. Det ska inte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0