Hjäälp!

Vaknade första gången vid 9. Tog upp datorn i sängen och låg och läste lite bloggar. Somnade igen med datorn precis framför huvudet. Vaknade strax efter 12 av det härliga msn-ljudet! Shit i helvete var rädd jag blev asså :P
Vart ju inte bättre av att jag va mitt i en dröm och inte hajjade var det va som hände först. Ljudet liksom vävde sig in i drömmen. Haha..

Nu är jag iaf vaken. Vad som händer idag är ännu oklart. Ringde min Mammi förut men hon behagade inte svara, än mindre ringa upp tydligen. Shyst! Jag som vill göra julkorv :P Det är en liten tradition vi har, men nu har det inte blivit nån korv på ett par år, så det är dags nu.

Har hört ryktesvägen att jobbet tydligen ser ut som en bomb. Tro fan det. Julgranen låg i en hög när vi gick därifrån, haha!
Så går det med för mycket alkohol i blodet och folk som dansar gogo i fönstena :P Men kul som satan var det iaf. Och jag är nog världens lyckligaste som inte behöver vara med och städa upp skiten :P Tog lite bilder igår som kommer upp senare, nu orkar jag inte engagera mej.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0