Imorrn får man sova hur länge man vill.. igen...

Det är ju så sjukt. När man får sova hur länge man vill så vaknar man tidigt, men när man måste gå upp till klockan (även om den ringer vid samma tid som man vanligtvis går upp) så är man så sjukt trött. Imorse snoozade jag i över en timme innan jag lyckades dra mej upp. Men imorrn är jag ledig igen och kan sova hur länge jag vill :)

När jag kom hem efter jobbet så kom Sandra hit. Jag fixade lite med hennes bloggdesign, men jag va ju LITE ringrostig om man säger så. Haha.. Höll ju på med bloggdesigner förra vintern/hösten. Helt sjukt hur fort det här året har gått. Kan inte fatta att det var ett helt år sen jag kom hem från Norge.

Laddade ner photoshop häromdagen, men fick inte igång skiten. Så Nicco fick komma hit och fixa åt mej, som vanligt :P
Tur att man känner den lilla datanörden :P Nu är det igång iaf. Sandra skulle skissa ihop hur hon vill ha hennes header till bloggen, så ska jag se om jag kan lyckas knåpa ihop nånting :)

Vill ändra min design också, men har ingen aning om hur jag vill ha den. Förslag någon?

Imorrn blir det stan. Se om jag kan hitta nån liten klänning till nyår. Har ju lite presentkort att spendera. Weeii

God natt bloggen. Vi hörs imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0