Lite bilder som utlovat

Har ju lovat att lägga in lite bilder, men inte riktigt kommit till skott. Nu har jag tagit mej i kragen och lagt in bilderna från kameran. Var dock inte många alls. Men några fanns det. Bland annat från förra helgen som spenderades hemma hos mamma, med tillverkning av julkorv, griljering av julskinka osv. Dessutom lite bilder från förfesten igår.

Enjoy my friends



Haha, världens fräschaste bild. Det vart lite mycket korvsmet i byttan :P Men det är inte fullt för ens det rinner över (?)



Erkänn, ni blir ju liiite sugna på korv? ;)



Ett stycke tarmar



Korvbagare nr 1 a.k.a Mammi



Korvbagare nr 2 a.k.a Lasse (Mammas karl)



Korvbagare nr 3 a.k.a Me. Trär på skinnet på nån grej. Mamma började göra det, men Lasse sa "Malin det är nog bäst du tar över. Du har nog lite mer koll på det där" haha.. Vad fan menar han liksom? :P



Det färdiga resultatet. Är dom inte söta så säg? ;)


Okej, jag ska skona er från fler vidriga bilder. Nu blir det party istället.




Sandra säger peeeeease! :p



Sandras vän Lotta.. Ser lite fundersam ut :p



Anna, Lotta & Sofia



Anna ser ut att hoppas på nåt riktigt roligt :p



Smiiiile!



Camomilla



Lotta & Sandra



Ingen fest utan ego-pics.. right?



The pose of the day ;)

Sådär jag, det va alla bilder jag hade att bjuda på för idag. Imorrn blir det jobb så jag ska nog börja tänka på refrängen. God natt alles!

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur var det där med godkännande av bilder??=P haha..snygga pics..=)

2008-12-29 @ 12:26:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0