Mellanlandar lite..

Slutade jobba 16.15. Kom hem, åt lite mat och nu degar jag lite här. Ska iväg på mötet om en kvart. Får se hur lång tid det tar. Förmodligen blir det en sväng till City Gross sen och köpa massa fläskfilé :D haha. Johan du glömmer väl inte våran kupp? ;)

Ikväll får det bli sängen tidigt för imorrn är det frissan som gäller kl 8.30. Goosh! Hur ska jag ta mej upp så tidigt. Skulle behöva nån som väcker mej ;P Blir iaf både färg och klipp.. Ska bli skönt att bli tjusig i kaluffsen. Just nu är det ju en sån där snygg utväxt. Yummi!

Aja, hörs nog senare. Dåligt med kommentarer tycker jag. Bara Sandra som gör sitt jobb här ;P Annelie du skulle ju börja kommentera nu när jag lärt dej hur man gör, Haha!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nyfiken som man är så är man ju här och snokar en del...;D haha...då får man ju lov att göra sitt jobb att kommentera lite oxa=) Hoppas inte du tar illa vid dig bara..=S inte min mening..=) bara kul att läsa lite...=P

2008-12-09 @ 19:23:18
Postat av: nellan

Oj hulda ! Värst vad flyt du fått på ditt bloggandet nu då? Kanske man kan börja kika in lite här nu o då igen då ;p

2008-12-09 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0