Nån som är sugen på en liten historia såhär på Måndagskvällen?

Hahah, rubriken är intern. Bara vissa ser det roliga i den ;D

Lägg märke till vad klockan är. Man får ha dålig humor såhär dags. Jag asgarvade inte. Jag fnissade bara lite för mej själv. Så det så!

En äldre kvinna kom fram till sin katolske präst och sa:
- Fader, jag måste bikta mej, för jag har gjort något mycket syndigt!
Prästen och kvinnan gick in i biktstolen och prästen frågade:
- Nå, mitt barn, vad behöver du bikta?
- Jo, det är så här att idag när jag skulle hämta ett paket fiskpinnar ur frysen så kom min man fram bakom mej och drog ner mina trosor och hissade upp min kjol och tog mej där!
 - Jaha, sa prästen, du sa att det var din man som tog dej?
- Ja, Fader. - Då har du inget att bikta, mitt barn! Du är bara att gratulera att du har en sån fin relation sexuellt med din man vid så hög ålder!
Kvinnan klev lättad ur biktstolen och gick. Efter ett par minuter så kom en äldre man in i kyrkan och gick fram till prästen och sa:
- Fader jag måste bikta mej, för jag har syndat stort! När de satt sej i biktstolen frågade prästen:
- Nå, mitt barn, vad behöver du bikta?
 - Jo, det är så här att när min fru skulle hämta ett paket fiskpinnar ur frysen så gick jag bara fram och drog ner hennes trosor och hissade upp kjolen och tog henne där precis där hon var!
- Hm, din fru har berättat om det och jag säger dej samma sak som jag sade till henne. Det är inte någon synd att ha en bra sexuell relation vid så hög ålder. Det är något att tacka gud för! Du är förlåten.
- Vad bra! Utbrister mannen, för på ICA är vi inte välkomna mer.....


Liiite liite kul var den väl iaf? ;)

Nee okej, jag erkänner. Humornivån är på botten och det innebär förmodligen att jag borde sova.. Skulle ju kunna ge det ett försök, men vet hur det kommer sluta. Kommer stänga av datorn, lägga ner den på golvet, försöka sova i max 5 min.. Lyckas det inte så tar jag upp datorn igen och blir sur för att jag inte kan somna.
Såhär lät alltid min och Niccos konversation innan sovdags:
Jag:
- Jag kan inte somna!
Han:
-Men du har ju bara försökt i 2 min. Om du är tyst kanske det går bättre.

Haha!

Jobbet gick förövrigt rätt bra idag. Iaf på kvällen. Fick iväg 7 st golf-kanaler! Bra Malooo...
Ska väl slösurfa lite mer. Hittade förresten en massa låtar med backstreet boys på youtube häromdan :P DET är minnen mina vänner! Ojojoj vilka idoler dom var ;)

Tänkte på det här med låtar. Sjukt hur mycket minnen man kan få av en låt. Här är några exempel:




Black Eyed Peas - My humps
Påminner om Sofi.. och våra galna kvällar på Platens på onsdagar :P




Robyn - Do you really want me
Påminner om Becca. När vi stod där med en varsin penna som låtsas-mic och sjöng som fan! haha




Cascada - Everytime we touch
Påminner om Nicco. Han spelade den låter nån gång när vi precis lärt känna varanda (för andra gången :P)
och jag vart helt kär i låten!
Han fixade in den på min mp3 och jag lyssnade på den flera gånger varje dag i över 1 års tid!
Fattar ni den eller? Nostalgi på hög nivå




Sharlene - Sweeta
Påminner om Madde. Våran "skaka-arslet-låt" :D
 Känns som jag får en flashback från Plaza, men det kan väl inte stämma? ;)


Finns betydligt fler låtar än dom jag la upp, men det tar vi en annan gång. Nu ska jag göra nåt annat.. Vad vet jag inte men jag kommer nog på nåt. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0