Nu har vi lite att ta igen här.

Har hänt en del på sistone så jag har inte haft möjlighet att uppdatera.
I måndagskväll fick jag reda på att det brann i mitt hus. Camillas bror frågade på msn om det brann i hennes hus (Hon bor brevdi mej för er som inte vet) Hon trodde han skämtade, men så sa han "kolla på corren.se så får du se". Vi gick in där och kollade och visst fan va det vårat hur det brann i. Någon idiot hade tänt på en kartong i källaren så det va fullt pådrag med brandbilar osv. Vi gick hem från jobbet vid 7-hugget och åkte hwm och kollade hur det stod till. Stångåstadens jour var där så vi pratade lite med dom. Senare på kvällen kom även nån kille från nåt försäkringsbolag och tog lite uppgifter om vilket försäkringsbolag man har osv. Vi var ju tvugna att hitta ett hem för natten, så jag fick sova hos Fredrik. Så snällt så :)
Blev kvar där ända tills imorse. Fick komma in i lägenheten igår men ville inte sova i den äckliga röklukten som är där. Måste dessutom ha fönstrena öppna och vädra nu, så det är inte direkt varm och gosigt om man säger så ;)

Nu måste jag jobba. Har en tävling jag måste vinna, så fokus nu!! :P

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0