Polisen knackade på min dörr..

Japp, det gjorde dom tydligen, men jag låg och sov. Dom hade varit hos Camilla också. Anledningen till att dom kom var för att berätta att den 21-åriga killen som vart anhållen för mordbrand bor i mitt hus!! Men tydligen så kan dom inte anhålla honom längre för dom har inga bevis. Anledningen till att han vart anhållen från första början var att det va i hans förråd som branden anlades. Och han hade dessutom inget hänglås. Och inget var uppbrutet. Luktar lite försäkringsbedrägeri här tror jag bestämt.

Känns ju jävligt tryggt att veta att man bor en våning över en misstänkt pyroman. Imorrn kanske man är en levande (?) kolbit. Härligt!

Har precis duschat, ska fixa iordning mej. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0