Svar på kommentar

I vanlig ordning så svarar jag på kommentarer från Sandra här, då det inte finns nån blogg att svara i (för du har väl ingen eller?)

Sandra om Storstädning står på schemat!:

Haha ja städning är verkligen kul=S Jag har hållt på här nu 2 kvällar i rad och skrubba köket som inte har städats sen kära Nicco flyttade in=P Blev till att skrubba fläkt, fönster, skåpsluckor och kakel..=) Det tog sin lilla tid..=) men det var det värt för nu skiner det=)

SVAR: Om han säger att det aldrig blivit städat sen han flyttade in, så ljuger han :P Det han menar är nog "JAG har aldrig städat i mitt kök sen jag flyttade in" :P haha.. Jag har städat ett x antal gånger och min mamma gjorde rent fläkten en gång.. haha.. Äkta mammor, ska alltid börja städa vart dom än kommer..

Nej nu gör jag det här dumma, tar en paus när man väl kommit igång. Sånt är FARLIGT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej ingen blogg för min del..har ett väldigt ointressant liv så...=P

2008-12-26 @ 10:13:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0