Sysselsättningsförslag någon?

Har just fattat det här med hur många dagar man egentligen är ledig. Nu till den stora frågan.
VAD FAN SKA MAN SYSSELSÄTTA SIG MED??

Skulle man vart rik som ett litet troll så vore det ju inga problem, men nu råkar ju inte fallet va så. Idag börjar rean. Kul för er med slantar på kontot. Jag vill också!

Fick en kommentar:
Sandra om Svar på kommentar:
Nej ingen blogg för min del..har ett väldigt ointressant liv så...=P

SVAR:
Sandra lilla. Om JAG kan ha en blogg så kan alla det. Du ser ju vad som står här ovan. När man har problem med vad man ska göra på sin lediga tid, så är väl det, om nåt, tecken på ett jävligt ointressanty och tråkigt liv :D

Tur att jag skrev upp mej på att jobba lite extra på måndag iaf :P En dag är räddad.. Haha..

Dagens undring: När man hittar ett par använda strumpbyxor PÅ micron. Är det ett tecken på att festen var vild?

Nu ska jag fortsätta göra.. ingenting.. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0