Tro det eller ej..

..men jag ska faktiskt sova nu.. Klockan är 23!! Vet inte när jag gick och la mej så tidigt sist. Men jag är trött och har ont i huvudet. Uttråkad är jag också för den delen.

Hade fått ett par kommentarer. Annelie som undrade om dom börjat sin årliga rea på IKEA än :P
Vi sprang bara igenom en snabbis, men tror bara det va julsakerna som var rea på nu.

Och Anonym tyckte jag skulle skicka hem en matlåda till henne/honom. Svårt att skicka hem en matlåda till en anonym person skulle jag vilja påstå. Men att bedömma av sättet att skriva skulle jag kanske på att den var från Louise (?)

Har jag rätt?

Nu låter jag John Blund komma och strö sovstoft i mina blå. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0