Va uppe med tuppen imorse

Vaknade av att dom började sakramla i köket där nere strax efter 9. Var uppe vid 9.30. Inte varje lördag man går upp så dags utan anledning.

Nu ska jag följa med mamma in till stan en snabbis. Hon skulle köpa någon julklapp. Lär ju inte va ensamna på stan direkt. Sen ska vi hem och göra julkorv :)
Om man sätter på lite julmusik samtidigt så kommer man nog i julstämning :)

Mår fortfarande lite kasst. Vet inte om jag har feber, har inte kollat. Men snorig är jag och huvudet bankar! Stel i nacken som ett as är jag med. Vart ju inte direkt bättre att sova på mammas soffa. Låg som en jävla mäla.

Förresten Camilla, din heting kommer till gränden kl 13 idag om du inte visste. Martin Stenmark pratar jag förstås om :P
In och dregla bara! Glöm inte haklappen!

Hörs senare my friends. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0