God kväll Sverige

Halloj.
Jobbet gicrk bra idga med.. yeey!
Fick iväg 4 plus-boxar, 2 HD-boxar och en golfkanal :D Gratz to me!

Hade idag en timlön på 144 kr. Inte lika bra som igår och i Fredags, men fortfarande helt överkomlig!

Var i min lägenhet förut och hämtade en hel del post som kommit dit. Har ändrat adressen på räkningar och sånt, så det ska komma till Nicco. Så det va mest brev från Ellos, kontoutdrag från swedbank osv.

MEN! och detta är ett stort MEN!! Jag hade fått brev från Kronofogden!!!! Jag vill inte va med i den där jävla föreningen.. Jag vägrar! Stod att det va en räkning från Komplett (Jag står på Niccos avbetalning på datorn). Vart förbannad som ett as först för att han hade missat en räkning. Men så var inte fallet. Vi kollade igenom kontohistoriken, och det är dom som gjort fel. Detta va för den fakturan som hade ett förfallodatum den 10 jan. Den fick han just ett brev om att han inte hade betalt OCH även 2 påminnelseavgifter på det. Men vi gick ingen faktura på den i början av januari. Pratade med Komplett för ett par dar sen om det, och så fick vi hem ett brev igår där dom tagit bort påminnelseavgifterna (eftersom vi varken fått orginalfakturan eller de 2 påminnelserna som de påstår sig ha skickat ut). Så då trodde jag allt va lugnt.. Så jag vet ju en som ska ringa och va en aning förbannad imorrnbitti när kundtjänsten öppnar hos dom. Stackars sate som sitter i andra sidan av luren, ingen bra start på dagen där inte! Men det är ju å andra sidan inte mit bekymmer för fem öre. Nicco sa att han skulle sköta det där och ringa, men han kan inte ryta i så jag tycker det är bäst att jag tar det själv!

Nu ska jag nog ta mej ett bad. Och sen kanske man skulle krypa ner "tidigt" idag. God Natski!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0