Hahaha Snyggve ^^

Tjoflöjt!

Haha, hittade en lite rolig grej. "Kändisfrillor" och va ju självklart tvungen att testa :D

Detta va förebilden (sämsta skiten, men man va tvungen att ha en bild som va tagen helt framifrån, och jag tar alltid lite från sidan av nån konstig anledning).

image60


Och detta är dom snygga kändis
-frillorna som jag testade:









Det där med att man är helt grå i fejjat och de ser ut som man vart död i en vecka eller två gör la inget ;) haha
För er som vill testa finns det här: http://kandisfrissan.veckorevyn.com/

Idag har jag köpt min kära symaskin :D Köpte även lite tyger. Ska nämligen sy ett förklade till den där karln. haha.. Jag har sagt länge att han ska få ett förkläde av mig, för han blir alltid blöt när han diskar. (Inte lätt att göra saker man inte är van vid ;)) Så sagt och gjort, nu blir det förklädes-syning!

Ska bli ett enkelt svart med en ficka mitt på i ett utomordentligt snyggt tyg :D

Kolla själv!

image88

Lite suddig, men ni ser fattar ju principen!

Och här kommer vrålåket:

image89

Himlans enkelt maskin. Det tycker vi om :)

Nån som gjort IQ-testet jag länka till igår förresten?

Det va alles for now!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0