Tävling på G!

Hittade en tävling där man kan vinna en cam^^ Det behöver jag en, så jag tänker vara med att tävla.

image100

Tävlingen hålls på www.designadinblogg.se av en underbar kille som har denna sida ENBART för att hjälpa oss mindre begåvade att få en fin sida :) Ett mycket bra initiativ av honom måste jag säga :P Där har jag lärt mej i princip allt jag kan om bloggdesign.

Allt du behöver göra för att tävla är:

1. Skriv ett inlägg i din blogg om tävlingen.. och länka till www.designadinblogg.se. Använd gärna denna bild.
2. Skriv en kommentar i hans inlägg om tävlingen, med länken till ditt inlägg, så han kan se att du har länkat dit. Glöm inte att ange en giltig epostadress med.. annars är du kvalificerad till att vinna.

That's it my friends! Go go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0