2007!

Denna lista är ärligt snodd från http://ruubeccha.blogg.se

Är mitt uppe i bullbakning, men nåt måste man ju roa sig med när degen jäser! :D

Lite sånadära riktigt onödiga frågor om 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog mej i kragen och åkte till Norge

 Höll du några av dina nyårslöften?
Det hade jag inga, så nej

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 Nej, men en hel drös av dom vart på smällen!

Dog någon som stod dig nära?
Eh, morfars tant va den enda ja känner som dog, men nära? nej

Vilka länder besökte du?
Norge? Haha, jag jag är lite mobbad.

Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
Pengar o en karl skulle ju va nice ^^

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Kommer inte på nåt specifikt datum, men  13/9-19/12 kommer man ju alltid minnas (Norge)

Vad var din största framgång 2007?
Har nog inte haft så mycket framgångar varken 2007 eller nåt annat år heller för den delen.

Största misstaget?
Gör varken framgångar eller misstag. Jag måste va en neutral och tråkig jävel :P

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bihåleinflammation och halsfluss är dom allvarligaste sjukdomar detta år ;D

Bästa köpet?
Lätt min lilla pärla till laptop. Välanvänd som få!

Vad spenderade du mest pengar på?
Shit, det va ju svårt att svara på.  Det va väl "leve-pengar".. mat, cigg, osv

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det va säkert nåt, men kommer inte på

Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2007?

Alicia Keys - No one (kommer iaf påminna mej om Norge)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Va väl som vanligt tror jag

Vad önskar du att du gjort mer?
Tjänat mer pengar :D

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar? ;)

Hur tillbringade du julen?
Ute hos Mormor i Ljungsbro. Sen hem til den där karln och festa gärnet :D

Blev du kär i år?
Sånt är väl onödigt?

Favoritprogram på TV?
Eftersom vi inte hade nån tv på 3 månader, så har ja kommit av mej lite. Vet inte riktigt.

Bästa boken du läste i år?

Gynnings självbiografi

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Först kom släkten hem till den där karln. Senare på kvällen va det förfest på samma ställe.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Eh, åter igen pengar?

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Den va väl som den brukar tror jag

De bästa nya människorna du träffade?
Mina Norrmän och dom jag va i Norge med. Träffade typ inga mer nya :P haha


Nu är degen färdigjäst! Time to make some bullings!

Kommentarer
Postat av: nells

Fan vikket fint namn du gett "den där karln" !

2008-01-21 @ 22:50:06
Postat av: Hulda

I know ^^

2008-01-21 @ 23:23:21
URL: http://tanthulda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0