Förbannad!

Ja nu är man lite lätt irriterad.. Jag kan bli det ibland bara så där, utan att nåt egentligen har hänt.
Lite märkligt det där. Bad Nicco köpa med ett tv-spel hem från jobbet så jag skulle ha nåt att sysselsätta mig med om dagarna. MEN tv-spel är inte en bra idé när man redan är lite lätt irriterad. DAMN va förbannad jag blev på det där spelet. Slutade med att jag var tvungen att stänga av innan jag skulle fått en hjärtattack eller liknande.

Denna dag har bestått av lika mycket som alla andra dagar denna vecka ungefär. Dvs inte ett piss!
Hade tvättid från 12-16. Kom dock inte på det för ens 14.30, men tänkte då att en maskin hinner man ju iaf köra, sen hänga det i torkrummet som hör till grovtvättstugan.
Så jag tar med IKEA-påsen ner och ska slänga i en tvätt. Men vad händer då?! Nån jävel har redan tagit tvättstugan så det blev att köra allt i grovtvättmaskinen. Och den jäveln vet ju inte hur man centrifugerar, så tvätten bara rann och vägde 100 ton när jag skulle hänga upp den.
Lär ju inte hinna torka tills jag ska ta upp den ikväll, så det blir väl att hänga tvätt i hela lägenheten som vanligt :/

Hade planerat en middag vid "normal" tid idag men, "jag åt ju för 3 timmar sen jag är inte hungrig än på några timmar".. Ååå karljävel!
Själv va man svinhungrig men fick ta mej en macka så länge. Man känner ju inte alltid för at ställa sig och laga mat vid 21-22 på kvällen. Skönt att göra det innan kl 18 ibland. Men nej nej..

I helgen hoppas jag på fest :D Måste ju hitta på nåt kul på hela veckan.. Se om det är nån som är på bara. Men det ska nog ordna sig. Nehe, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Det är det jag är bäst på ;)

image5

Exakt så här koncentrerad kan man va när man ska bre sin macka med lite Philadelphia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0