Hemma igen

Jaha, då va man hemma igen efter ett 2 timmars informationsmöte och intervju. 
Kom dit och så började en mycket trevlig kvinna berätta en massa om företaget osv.
Verkar va jävligt seriöst för att va "telefonförsäljning".. Normalt fall när man söker jobb på ett sånt ställe får man komma dit på en intervju som tar ca 3-4 min, sen oavsett hur intervjun går så får man jobbet. "Du kan börja imorrn".

Så kommer man dit dagen efter, får en genomgång på 5 min, sen får man medlyssna i 20 min sen är man tydligen redo att börja sälja!! Ehh "okej?!"...

Men det här stället verkar bra. Dom verkar ta allt betydligt seriösare än dom andra i denna ljuvliga bransch. Hoppas faktiskt t.o.m på att jag får det. Hon skulle höra av sig i slutet av veckan vare sig man fick det eller ej.

Jag skulle ju då haft en intervju på "Allcontact" kl 15, men eftersom mötet tog så lång tid så hann jag inte riktigt det. Hade heller inget nummer dit, så jag kunde inte ringa och säga ifrån mej tiden. Va lite dåligt av mig, men tänkte slänga iväg ett mail och förklara mig. Karma ni vet^^

Nu ska jag fortsätta kolla på "Gilmore Girls" och kanske somna lite i soffan ;D Som jag btw är bäst på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0