Jag är värdelös!

Imorse när jag vaknade hade jag fått ett mejl från Addici (där jag var på intervju igår).

"Hej Malin. Tack för en trevlig intervju, men vi har tyvärr valt att gå vidare med andra kandidater"

WTF?!?! Inte ens ett jävla kundtjänst jobb kan man få, jag måste ju ta mej fan va klippt värdelös!
Lät ju så himla bra när jag gick därifrån igår,
"Okej Malin, då ska jag bara ta och ringa lite referenser så hör jag av mig till dig idag eller imorgon"
Jag var ju bara tvungen att få veta vad som gick snett, så jag mejlade och frågade vad jag gjorde för fel ;D
Och svaret man fick var: "Vi valde att gå vidare med kandidater som hade mer erfarenhet av kundtjänst"

Jaha, tack då! Vart fan ska man få erfarenhet i från när ingen vill anställa oss utan erfarenhet?!

Så nu va man tillbaka på ruta ett igen. Ringde Anna och kollade om vi inte skulle jobba lite på Norstat bara medans vi söker något annat. Hon skulle tänka på saken. Men grejen med Norstat är ju att det är pissigaste lönen.
Men piss-lön är ju bättre än ingen lön ;)

Snart börjar "Våra bästa år".. Det enda man har att se fram emot om dagarna.. hehe.. Det säger väl en hel del?!
Sen blir det lite matlagning. Nicco slutar tidigt idag, så då slipper man äta middag runt 21..
Kött, pommes och sås är planen.. Blir göddigt!

Nehe, tven kallar.. Kanske skriver lite mer sen..

Tjipp o Hej!

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0