Power-Walk!

Stolt över mig själv som tog mig i kragen och gick ut och gick!
Kan va det tråkigaste som finns.. Men det har väl sina bra sidor antar jag.

Va inte vilken promenad som helst, utan en riktig jävla power-walk!
Svettig och dan vart man, men det är ju ett bra tecken. Finns ju dusch liksom.. Daah ;)

Ringde Milla innan och frågade om vi skulle åka till Donken, men kom på att det kan va en rätt så dum idé att käka Donken efter att man varit duktig.. Så jag ångrade mig :)

Kanske ska tanka en film och se. Vet dock inte vilken. Nån som har nåt förslag? :)

Funderar på om man skulle ta och införskaffa sig ett par såna här godingar ---> hahah

image6

Äkta jävla hett ;)

Kommentarer
Postat av: Nellan

Fan vad duktig du är då hulda !!
Nice, hör alltid av dej om du inte vill gå själv.

2008-01-11 @ 11:02:14
URL: http://nellan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0