Nämen hallå eller!!!!

Nu jävlar Nellan, nu blir det åka av!!

Har vart ett jävla tjat på att jag uppdaterar dåligt. Jag förstår inte riktigt vad ni menar?
Menar ni att man måste uppdatera oftare än 1 gång var fjärde månad? Är inte det tight nog?
Okej, jag får väl erkänna att jag vart lite kass på att uppdatera, men det är mest för att mitt liv är så otroligt innehllsrikt. NOT!

Men jag berättar väl lite vad jag gjort i helgen och sånt spännande..

Fredag: Det började med att jag och Cameltoe skulle äta tacos på kvällen. Sen blev Sofia inbjuden också. SÅ vid 7 tiden stod vi där vid spisen och slavade med vårat långkok. Sen åt vi. Sofia hade konstigaste sakerna i sin. Jordnötter och banan i tacos? WTF? Aja, det kanske va rätt gott, men det tänker jag inte erkänna. När vi hade ätit upp så satt vi där rakt upponer och finulade på vad som skulle ske härnäst. Och som vanligt när man inte kommer på nåt, så åker spriten fram. Ringde ett par samtal och helt plötsligt var det singstar-fest-@-Jolo AkA Alla-Malins-Grannar-Hatar-Henne-Nog-Nu :D Men det gick faktiskt bra. Jag måste nog ha världens bästa grannar. Vi sjöng singstar på högsta volym fram till kl 4 på mogonen, utan ett enda klagomål. Det är bra grann-betyg!
När alla gått hem vid 4-hugget, tog jag mej en rostad macka och sen gick och la mej.

Lördag: Ja, lite bakis var man nog allt. Men inte så farligt ändå må jag säga. Den dagen gick inte i många knop, för ens kvällen närmade sig. Fixade mej och gick bort mot Ella & Jonsson där förfesten skulle äga rum. Tog mej en grogg, tog mej en till, men vad hände sen? Jo, då börjar jag må bajs och får gå och spy (jag har alltid haft lite problem med att dricka två dagar i rad för er som inte vet.) Så jag tänkte att jag skulle gå hem och lägga mig. Så jag och Cameltoe tar vårat pick och pack och går hemåt. Så ska jag följa med henne hem och äta lite pizza som hon har i kylen. När jag har ätit lite mår jag bättre känner jag. Får även på lite hög musik, och då börjar ju krogtarmen dansa.
Så hon lyckas övertala mej att följa med ut ändå. Men jag va ju i princip nykter.
Nu till den roliga biten. Vi kommer fram till Harrys där det är en mil kö ungefär. Vi ställer oss snällt och trampar i den förbannade kön. När vi nästan är framme ska jag ta upp mitt kort för att kunna betala. Men hoppsan, det finns inget kort där! Nej mitt kort låg nämligen kvar hemma på mitt bord där Cameltoe lagt det efter att ha vart på Ica och köpt cigg tidigare på kvällen. Way to go girl! ;) Så vi traskar bort mot en speciellt bankomat på stora torget där Camilla brukar kunna ta ut pengar, utan at ha pengar på kontot. Och det funkade även idag. Så med 300 pix i näven går vi bort mot kön igen. Och efter ett tags köande igen så var vi äntligen inte. Gick runt och glodde lite, dansade lite osv. Sen gick vi ut och hittade en Johan och en Robert i kön till BK. Så vi gick in där och glodde lite med.

Oj, nu ringde Mamma MUU, ja hade visst glömt att dom skulle komma. Måste klä på mej nåt och springa ut. Fortsätter mitt fina inlägg senare. För visst vill ni ha en fortsättning på mitt extremt överintressanta liv barn? ;)

Om det kommer in ett par kommentarer ska jag överväga att fortsätta min berättelse, annars blir det inget, Got it?

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker det är JÄTTEintressant att läsa, speciellt när det låter exakt som mitt :P kan kanske bero på att vi gör allt ihop

2008-07-21 @ 10:21:51
Postat av: Hulda Da Hood

Haha, nu förstår du inte vad du menar. Vi gör la inte allt ihop? :P Okej, lite kanske.. Men det är ju alltid skönt att veta att det finns dom som är värre ;) If you know what I mean..

2008-07-21 @ 12:36:12
URL: http://tanthulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0