Förlåt, men ja kan inte sova :P

Mitt namn: Malin
Längd: 171,5 cm
Spelar du något instrument:
Nopp
Vem är snyggast: Har inte sett alla hunkar i världen, så svårt att veta ;) 

Vem vet mest om dig: Nicco och Sofi
Vad vill du ha just nu: Obegränsat med pengar och myys

Vilka sjukdomar har du haft: Halsfluss, astma, öroninflammation, allergier osv
Fobier: Har inga direkta fobier. Sen tycker man ju mer och minre bra om saker.
Har du körkort: Ja. 2 år i April :D Adjö prövotiden 

Åsikt om jultomten: En kul tradition för barn

Vill du gifta dig: Ja
Väska: Svart skinnväska
Har du glasögon: Ja, men dom använda inte så ofta som dom borde. Måste införskaffa linser
Hur ser din plånbok ut: Svart skinn
Favorit-program: Har ingen serie just nu som jag följer.
När ska du festa nästa gång: Förmodligen på Fredag
Vad köpte du senast: Lite av varje på ICA häromdan 

Hur mycket pengar har du: Alldeles för lite
Hur svarar du i telefonen hemma: Har ingen hemtelefon
Senast kramat: Fredrik
I vems säng sov du i natt: Fredriks 

Stjärntecken: Fisk 

Ögonfärg: Blå/grå
Kall favoritdricka: Alkoholfritt: cola. Alkohol: Redbull vodka
Varm favoritdricka: Kaffe Mocca
Alkoholhaltig favoritdricka: Redbull vodka 

Säger ofta: Så :P

Saknar du någon: Jo rätt ofta.. Speciellt i nattetid

Fikade senast: Ehh, kommer inte ens ihåg.. Så länge sen var det.
Senast sedda film: Såg nån sjuk film med en massa kineser igår (OSB! inte mitt filmval) :P
Hur känner du dig nu: INTE trött.. Önskar jag va, för ja har fan tråkigt. 

Kan du laga mat: Det får man hoppas att man kan efter 3 års utbildning.
Vad pluggar du: Inget
Vad tycker du om fötter: Bebisfötter är söta, vuxenfötter är vidriga.
Är du smart: Ja, det vill jag påstå.
Snarkar du: Ja, dom säger det :P
När och varför grät du senast: När jag va arg/ledsen/besviken på Nicco för att jag efter 4 år bara blev luft. Vi umgicks ändå rätt "intensivt" under dom åren och jag trodde att vi va vänner även om vi inte träffades på "det" viset längre. Men ack så fel det var. Det känns en del. Vi hade en del asroliga stunder som jag saknar/kommer sakna en del. Och nu tjuter jag igen! Bra Malin.

Nu skiter vi i detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0