Hemma

Godkväll!

Kom just hem. Kvällen spenderades med Sofi, Camilla, Nicke och Milon. Vi åt ost och kex, räkor och kräftor. Mumma..
Stolt över mig själv som höll mig nykter en lördagkväll. Vet inte när jag va hemma såhär dags en lördagkväll senast.

Hade tvättid igår, men den missades eftersom Sara tvingade kvar mig hos Fredrik till kl 17 :P Vet i fan när jag ska hinna tvätta. Vägrar gå upp och ta en morgontid i veckan. Mornar är till för att sova på, så det så.
Kanske får bli en maskin borta hos Sofi i grovtvättstugan imorrn. Den brukar oftast vara ledig.

Annars finns det inte mycket inplanerat för morgondagen. Storstädning står dock på schemat. Yippiie!
Skulle även behöva storhandla. Kylen består av ett eko.

Nu ska jag ta min dagliga läsa-bloggar-runda, sen ska jag nog stänga som blå för idag.

Med det säger jag God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0