Hittade en lista till :D

Lista!


Humör just nu: Bra humör, skulle dock vara gladare om jag fick gå hem från jobbet
Är det nåt du absolut inte äter: Ja finns en hel del. Kål luktar tex bajs. Blää!
Kläder just nu: Svarta byxor, grå tröja, vita trosor, svart bh.
Musik just nu: Ingen
Vad sa du senast: "Vi får fan lägga ett schema på vad vi ska sitta på. Folk blir skitsura när man ringer op dagtid fast att dom sagt att gubben jobbar till 18" haha
Hur många kuddar sover du med: En, fast jag har 4 st
Favoritväder: Sommar och sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Svårt som fan. Ett fiskespö, en säck ris och en människa :P
Spelar du nåt instrument: Haha, nepp.
Morgon- eller nattmänniska: Lätt nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare, men jag vill kunna spara :(
Vem är viktigast för dig: Hm, vet inte. Finns väl ett par stycken 
Bästa film: Yrrol :D
Tror på liv på andra planeter: Njae
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Nej
Bio eller promenad: Berors på
Snarkar du? Ja som säger det dom som vet :P
Rädd för insekter? Nej inte direkt. Gillar dom väl inte dock
Bästa bok? Ego-girl
Vad vill du jobba som? Ingen aning
Pizza eller hamburgare? Pizza
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Är lite slyven på den punkten. Vet inte om jag skulle våga när jag väl stod där.
Vad är du mest rädd för? Att männikor i min närhet ska gå bort.
Är du rädd för blod? Nej
Gillar du att sjunga? Ja, men är inte bra på det
Brukar du sola? Ibland, om det är sol :P
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upponer
Röker du? Japp
Snusar du? Ne, bläsch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0