I brist på annat

Sitter på jobbet och degar.. Skriver en liten rolig lista i brist på annat. Dom jävlarna har spärrat facebook, så då får man hitta en ny sysselsättning :)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Finns ingen bok så långt mitt öga kan nå

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Väggen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Kollade på "Sanningens ögonblick" inatt. Det va dock på webb-tv men det får räknas :P


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

13.00 (Var 13.05)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

En jävla massa tjatiga telefonförsäljare ;)


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Var ute för 20 min sen när jag tog mej från mitt hem till jobbet


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

En data skärm

8. Vad har du på dig?
Leker faktiskt Naken-Janne idag, så idag är jag näck på jobbet!


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Har faktiskt inte en aning vad jag drömde i natt. Det måste ju betyda att jag sov som en stock. Rätt skönt att inte drömma nåt i natt faktiskt, har drömt en hel del sjuka saker på sistone :P

10. När skrattade du senast?
Skrattat har man väl gjort, men senaste asgarvet som gjorde att jag vek mej dubbel av skratt var när Johan berättade att bilen som heter "Honda Jazz" i Sverige hette "Honda Fitta" i japan, men när den kom till Sverige var dom tvungna att döpa om den (Varför förstår ni säkert själva) Så drog Johan en massa kommentarer "Titta där kommer Kerstin i sin fitta" och "Jag sålde min fitta på blocket igår för 10000 kr!" hahahaha


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Lite affischer, men annars rätt kalt


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Jag såg en häst häromdan.. Den såg lite konstig ut..


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Bra tidsfördriv ;)


14. Vilken var den senaste film du såg?

Sex and the city the movie.. För tredje gången :D


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Frågan är vad jag inte skulle köpa.. en hund bland annat..


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Folk känner nog till det mesta om mej.. tyvärr (?) :P


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Att alla små söta negerbarn skulle slippa äta luft till middag varje dag


18. Tycker du om att dansa?

Galet kul.. Speciellt på fyllan, då är man som allra snyggast.. haha!

19. George Bush?

Grym i sängen!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Det ändrar sig rätt ofta, men just nu gillar jag Joline.. Annars Tindra, Emilia osv. Killnamn saknar jag dock.
En sak som är säker är iaf att han INTE ska heta Nils Ture Hjalmar ;) (internskämt. haha)


22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

När jag blir pensionär ska jag bo halva året i Sverige och halva i Spanien


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Välkommen i klubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0