Less..

Natten och dagen har bestått av.. hm.. förvirring?

Vi ser inte riktigt likadant på vissa saker och ting. Jag har alltid tyckt och kommer alltid att tycka att ärlighet varar längst.

Antar att det blivit en del missförstånd. Inte alltid lätt att förklara sig över ett sms. Men allt blir så mycket enklare om man bara är ärlig och säger saker rakt ut. Jag tror iaf att jag förklarade mig ganska bra. Man borde förstå att jag inte vill ha k******a igen, eftersom jag haft skiten i 8 månader. Jag anser iaf att det är min rättighet att få veta när chanserna förstoras att jag kan få det igen. Det handlar inte längre om svartsjuka som det gjorde för ett tag sen.

Jag hade en "trygghet" under fyra års tid, sen valde jag att avsluta det. Och därmed försvann den tryggheten och närheten jag haft under så lång tid. Jag är inte van att sova själv varje natt. Jag behöver närhet, precis som alla andra människor. Men orkar inte att allt blir så fel hela tiden när allt jag begär är lite ärlighet. Jag säger inte att jag ska va den enda, för det är inte upp till mej att bestämma. Men som sagt, jag vill gärna veta vilka jag delar *** med. Det finns betydligt allvarligare saker man kan åka på än det jag hade. Det gick över på 10 dagar, men andra saker kan man få dras med hela livet och det är ingen drömsituation direkt.

Tror alla människor håller med om att det är betydligt mysigare att vakna upp tillsammans med någon och bara ligga och mysa lite, än att vakna själv i en kall säng. Men men..

Jag kanske helt enkelt får lära mej att leva utan närhet?

Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0