Lista

Tråkigaste sak att diska: Gratängformar
Dricker du vin? Nopp
Vad är det första du gör när du startar datorn? kollar bloggkoll
Vilken fot börjar du med när du sätter på dig skorna? Vänster
Hur hoppar du på cykeln? Lite i farten tror jag. Minns knappt när jag cyklade senast :P
Spagetti eller makaroner? Spaghetti
Gillar du Bush? No comment
Tittar du hellre på TV på dagarna än på kvällarna? Nej, på kvällarna förstås!
Har du mycket tandkräm på tandborsten? Lagom
Har storleken betydelse? Både ja och nej där. Beror ju såklart på vad man pratar om ;)
Vilken TV-kanal är mest populär hemma hos dig? TV3 och Kanal5
Vad har du för färg på mobilen? Vit och röd
Kan du cykla utan att hålla händerna på styret? Som sagt, va länge sen jag testade men kunde det förr iaf
Vilken TV-reklam är din favorit? Ingen aning. Kollar typ aldrig på tv längre
Vilken är din favoritjuice? Bravo (Apelsin, mandarin)
Berätta något som en nära vän till dig berättat för inte så länge sedan: I min bekantskapskrets finns inga hemligheter 
Berätta en hemlighet som handlar om dig: Är rätt öppen, så har inga direkta hemligheter

10 FAVORITER

Färg: Svart
Mat: Kött
Band: Inget speciellt, blandat är bäst
Film: Yrrol
Bok: Ego Girl av Carolina Gynning
Parfym: J.Lo - Glow
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kväll/Natt

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Seg men annars på bra humör
Smak: Gammal tacos? :P
Kläder: Inga, täcke :P
Bakgrund: Bilarna utanför
Nagellack: Oftast inget alls, annars nåt diskret
Tid: 20.05
Omgivning: Ingenting
Irritationsobjekt: Kanske finns nåt ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag snor den :P

2008-11-19 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0