Nu så

Nu sitter jag på jobbet. Har rätt långa väntetider mellan samtalen så jag ska nog hinna skriva ett litet inlägg.

Borde ju ha en del att skriva om eftersom jag inte skrivit på ett par dagar.

Vi börjar med våran lilla roadtrip. Vi kom iväg runt 8-tiden. Blev ett par stopp innan vi kom iväg ordentligt. Först vart det macken för cigginköp, sen blev det nästa mack för tankning. Nu kanske ni tänker "Varför tankade ni inte på första macken när ni ändå va där?" Men det ska jag berätta för er. Vi va tvungna att tanka på en hydromack för vi skulle tanka fullt med mamma tankkort för att veta hur mycket som hade gått åt sen. Så det så!

Sen kom vi iaf iväg. Nästa stopp vart på Donken i Mjölby där flickorna skulle äta frukost. Jag hade redan ätit frukost hemma så jag tog mej en glass och en varm oboy. När man köper en varm oboy förväntar man sig inte att få en kopp med varmvatten och en påse med pulveroboy. Vi vart djupt besvikna. Tror däremot att dom lagt nåt slags lyckopiller i den där jävla oboyen. Jag fick nåt slags garvanfall. Jag garvade så jag tjöt. Kan ju också va så att jag va förjävla trött :P Men å andra sidan så köpte Camilla också oboy och hon vart också en aning fnittrig. Dom hade helt enkelt spetsat den!

När vi ses kom iväg igen så gick det som smort.. Tills spolarvätskan tar slut och man inte ser ett piss. Stannade på en mack och köpte en flaska och fyllde i. Då funkade det en liten stund, sen blir sprutet på förarsidan helt jävla kasst. Sprutar typ ut en vattenstråle på 5 cm.. Dvs når knappt ens upp till rutan :P Men då var det inte så långt kvar så vi sket i att stanna igen. Körde lite på känn sista biten :D Men se så fint det gick.

Just ja, glömde ju sägas att vi gjorde det klassiska. Dvs körde lite vilse. Glömde visst svänga av när vi skulle. Men vi hann inte åka jättelångt så det va lugnt.

När vi väl kom fram så gick vi och käkade först. Sofi tog nånslags kycklinggryta, Camilla tog Fläskfile med friterat potatismos (?) och jag tog en spaghetti bolognese. Sen bar det av in på varuhuset. Där strosade vi runt bland allt bråte i några timmar. Närmare bestämt 4 timmar. Hann få ihop en del skit på den tiden och väl i kassan slutade kalaset på en liten nätt summa á 4387 kr. Härligt med shopping! Blev en del julklappar, men mest till den jag älskar mest. Mej själv så klart ;)

Efter att vi hade hållt på och trälat med att försöka få in allt i bilen ett tag så gick det tillslut. Men öppnade man fel dörr så va det kört. Då rasade det ut diverse prylar :P
Sen gick vi till Burger King och skulle äta lite innan vi åkte. Världens otrevligaste personal! Sofi skulle beställa en kids meal, så ville hon ha en större läsk. Men det gick inte. Man måste väl för fan kunna lägga till några kronor och få en mellan läsk!! Men nej nej, det gick inte.
Sen skulle hon beställa chilicheese, men dom va slut. Då skulle hon istället beställa lökringar, men gissa vad! Dom var slut! Hon fick iaf sin CHEESEburgare som hon hade beställt, men när hon skulle äta sin OSTburgare så saknas det en ingrediens. Nämligen ost. HUR FAN KAN MAN GLÖMMA OSTEN I EN OSTBURGARE?!

Just det, jag glömde en detalj, första hamburgaren hon fick var kall, så hon bytte den. Det va då hon fick en burgare utan ost och därmed fick gå tillbaks ytterligare en gång och byta :P Haha, jag tyckte det va lite roligt. Till historien hör också att hon var magsjuk igår. Jag drar mina egna slutsatser och menar att det är sur-tanten på BK som passade på att lägga lite gift i burgaren för att hon inte gillade sin kund :P

Nog om det. Vägen hem gick galant. Jag va trött som få, men sov ändå bara 20 min kanske. Men skönt var det. När jag kom hem kom Johan dit och så visade jag mina fynd, och han fick sina saker som jag köpt åt honom. Så pratade vi lite skit som vanligt :P

När han åkte hem messade jag lite med Fredrik. Han tackade för sina saker osv. Till saker hör att han hade en parfym i somras. men den tog slut för ett par månader sen. Parfymen var från Ullared så jag lovade att jag skulle kolla om den fanns kvar. Och det gjorde den. Så jag köpte en åt honom och då tyckte jag det va min rättighet att få sniffa lite på den.. Det va ju ändå jag som åkt nästan 60 mil för att köpa den ;) Så jag åkte dit och sov lite. Jag tror jag är lite kär i skallig :D (Skallig är då parfymen för er som trodde nåt annat. Den heter BOLD :P)

Va tvungen att slita mej upp kl 7 på morgonen, då mamma kom och hämtade bilen. Klev upp ur sängen och ut och mötte mamma. Hon körde hem mej och jag somnade bums igen. Och sov fram till 11. Fixade mej sedan och åkte till jobbet. Dagen gick sjuuukt seg, va så jävla trött och ville bara hem och sova. Men arbetsdagen tog ju faktiskt slut den också (Dom gör visst alltid det, även om man ibland tror att dom ska vara förevigt) Tog bussen hem och gick upp till Nicco och hämtade lite skit som jag hade kvar där. Skulle bara hämta min lönespec, men kom därifrån med 3 påsar och INGEN lönespec. Han hittade den inte och trodde han hade slängt den. Men när jag kom till porten så ringde han och dom hade hittat den. Tänk att det ska behövas en kvinna till allt!

Gick sedan hem, va hemma ett par timmar, sen blev det T-fors för lite film, snack och sömn. Typ.
Vaknade vid 10.40 imorse och va hemma strax efter 11. Fixade mej, åt frukost och åkte till jobbet igen.
 
Och det va dom dagarna! Även om jag uppdaterat dåligt i 2 dagar nu så måste väl detta inlägg väga upp det? :p Lååångt ju!

Seeegaste jävla dailern (stavning?) Får vänta sjukt länge mellan samtalen. Aja, hörs då.

PUSS HEJ (eller just ja, jag säger ju inte så) ;) HEJ HEJ menade jag ju förstås

PS. Idag är jag glad, I wonder why ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hittade du Viva La Diva paletten? =)

2008-11-27 @ 15:22:44
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jo jag hittade specen direkt när jag kom innanför dörrn=P Det är nog som så att det krävs en kvinna till allt=)

2008-12-04 @ 14:46:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0