På jobbet

Sådär ja, nu har jag kommit till jobbet.. Lotta drog nån rolig historia på kickstarten. Hon snackade om att försäöjning är som kampsport osv. Hon känner tydligen Paolo Roberto. Coolt!

Jag är rätt pepp idag, måste sälja som fan om jag ska ta igen det jag inte sålt de senaste dagarna, annars blir nästa lön katastrof!

På Fredag blir det umgänge med Sara. Vet dock inte vad vi ska hitta på. Men jag kan väl se ett mönster om man ser tillbaks på dom senaste fredagarna :D Kom nu kreditkortet så går vi ut! fyy...

Imorrn ska vi ha tävlingar på kvällen. Cheferna ska klä ut sig och va allmänt fula. Sen ska dom sätta sig med oss och ringa. Säljarna mot vd:n! Haha.. kan bli jävligt intressant att se hur det slutar.. Även kul att vi bara har vart 2 st som kört Bredbandsbolaget hela veckan. Blir ju såå bra tryck på det hela då.. eller inte..

Jag har förövrigt slutat drömma. Förut drömde jag sjukaste sakerna varje natt, nu var det flera dagar sen jag drömde något överhuvudtaget. Rätt skönt på ett sätt, men ändå lite tråkigt :P Funderade lite på det här med drömmar häromdan. Undra vad fan det är som avgör vad man drömmer. Det sägs ju att det är ens undermedvetna som talar, men det hoppas jag fan inte. Isf har jag världens sjukaste undermedvetnande (ehh ?) haha

Aja, dags att koncentrera sig lite och dra in en slant elller två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0