Tlöttis

Drar väl igenom dagen en snabbis innan jag ska sussa.

Kom till Johan vid 12.30 typ. Vi satt mest och glodde på tv, sen beställde vi pizza.
Blev kvar där tills 17 (tror jag?) När vi kom ut till Johans bil, som han skulle skjutsa hem mej i, så startade inte bilen.
Men efter att startkablarna vart framme, så hoppade kärran igång. Tog en sväng förbi macken för lite tankning, sen hem.

Kollade igenom lite bloggar och så där, sen ringde Sofi och tyckte jag skulle komma bort dit så det gjorde jag.
Kom fram till att jag skulle ta Milon ikväll/natt så hon kunde gå ut och svänga dom lurviga med Camilla*2.

Gick förbi Camilla en snabbis, sen åkte jag och hämtade upp Sara och vidare mot Johan. Där var han och Stefan. Vi gjorde inget speciellt, kolla tv och tog det lugnt. Milon var jätteglad och allt var frid och fröjd. MEN!! sen hände nåt. Han började gallskrika huxfluxdeluxe och sen gick det inte få hejd på honom. Han hade ätit, inte bajsar osv. Efter 40 min gallskrik packade vi ner honom i bilstolen och tog en åktur. Åkte förbi JoLo där Sofi var och förfestade. Han somnade efter ca 2 min :P

Jag och Sara tänkte ta en sväng förbi Max. Han fick följa med in, sovandes i bilstolen. Han sov som en stock tills vi skulle gå. Då vaknade han. Var tyst i bilen, men när vi kom upp till Johan igen så började cirkusen. Efter en stund gav jag upp och åkte hem med honom. Gjorde iordning välling och tänkte att han nog borde somna då. Tji fick jag. Han hade helt andra planer.
Han gallskrek.. igen.. och vägrade äta en droppe. Till slut fick även jag nog och ringde pappa Niklas :P
Han kom förbi och skulle försöka söva honom, men det va dött lopp, så han tog med sig ungen hem.

Det va slutet på denna dag. Nu ska jag sova. God natt!



Tänka sig att en så söt liten varelse kan förvandlas till ett litet monster på nolltid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0