Utgång eller hemmakväll.. ?!

Hm, fortfarande lite klyven över vad jag ska göra ikväll.. Antingen blir det utgång eller så blir det bara att va hemma och ta det lugnt. Får levern bestämma så ska jag va hemma :D

Är fortfarande skapligt seg. Jag som skulle ta en powernap när jag kom hem, men så har det inte blivit. Vi sov ändå till 12 så man borde ju va rätt utvilad kan jag tycka.

Om det blir utgång så är det visst Harrys som gäller. Jag har aldrig vart något stort fan av Harrys må jag säga. Bara massa jobbiga fulla kärringar som står och klänger på lammkött och som dansar bugg på ett dansgolv som är ca 5 m2. Inte allt för kul att få en armbåge i huvudet hela tiden..

Jag får fortsätta fundera helt enkelt.. Vi hörs nog nån mer gång ikväll kära blogg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0