Dropp dropp

Hej och hå, här går besökskurvan stadigt nedför.. Undra varför? ;) Man kanske lika gärna skulle ge upp det här med bloggandet... Idag vill jag mest ge upp allt.. Jävla pisskit vad sämst allt är. Jobbet framförallt.. Nån som vill byta? Så träligt när man trivs skitbra på stället, med folket osv.. Brukade ju även trivas med arbetsuppgifterna, men nåt hände och jag _hatar_ det.. just nu iaf.. Behöver ett break från allt.. Thailand idag istället för i November? Ja tack!

Får se hur det blir i sommar. Hoppas allt löser sig.. För semester ska jag fan ha.. Jag behöver bada och sola och grilla o allt som hör sommaren till.. Fan!

På Torsdag är det valborg. Grillning innan diskuteras.. Men vem vet..

Nästa månad får jag nog ca 5000 kr i lön.. Hur ska jag göra då? Varför är inte allt på denna jord gratis?

Hej nudlar!

hej då bloggjävel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0