Äntligen helg!!!

Fan va skönt att få sova så länge man ville. Eller nästan iaf. Vaknade av att nån borrade. Jag fattar inte hur mycket det ska borras i det här huset. Dom har hållt på och borrat till och från i flera veckor nu. Inte det mysigaste ljudet att vakna till direkt. Men jag tror det kan va dom nya förråden som bygger kanske.

Somnade ju rätt sent igår, så då får man sova till strax innan 13 utan att ha ångest. Nu ska jag bara försöka få lite liv i mej själv och komma iväg nånstans. Får se om IKEA orkas med, annars blir det nog bara Lidl. Funderar även på om jag ska besöka Willys och köpa lite ingredienser till smörgåstårta. Det vore inte helt dumt. När man gör en själv behöver det inte bli så dyrt heller. Man kan ju skippa all onödig garnering, såsom dill, persilja, citron osv.. Det vore inte helt dumt iaf!

Har fortfarande nada plans för kvällen. Vi får se vad som händer helt enkelt. Om det är nån som har nåt tips är ni välkomna att höra av er :P

Nehe, lite sminkning, frulle osv.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh fyy dem håller på med nåt jävla borrande här oxå och har gjort till och från i flera veckor..=S

2009-02-06 @ 17:34:29
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0