God morgon världen!

Fan va segt blogg.se har vart ett tag asså. Går ju knappt kolla statistiken utan att det ballar ur.

Idag är jag ledig :) Mamma slutar kl 13 idag så jag tänkte att hon skulle få hämta mej efter jobbet. (men hon vet inte om det än) Hon svarar inte i telefonen när hon jobbar och jag glömde säga till igårkväll. Hoppas hon kollar av telefonen innan hon åker hem.. Annars blir det svårt. Måste ta med mej lite tvätt och låna tvättmaskinen. Kommer knappt ihåg när jag tvättade sist. Det finns bara "In-worst-case"-trosor kvar i lådan :P Såna fula gamla urtvättade som man enbart använder när det är kris.

Tänkte ta med mej smink och kläder till mamma och fixa mej där. Alltid härligt med lite ångbastu (Läs: Ångprogrammet i duschkabinen) :P Så tänkte jag åka med dom in till stan sen när dom ska till Norrköping och svänga sina lurviga. Åker nog till Sofia direkt då. Fan då måste man ju släpa med sig sprit, groggvirke och allting.. Puh, vad jobbigt.

Sofi ringde och väckte mej imorse och sa att hon har fått körkort!!
GRATTIS!!!
Så imorrn ska vi ut och göra Linköping osäkert.. haha..

Ikväll blir det alltså fest hos Sofia i T-fors för er som inte listat ut det :P Blir nog ingen utgång. Det tillåter inte riktigt ekonomin (ovanligt?) Men det blir kul ändå!

Nu ska jag greja lite. Vi hörs nog inte mer idag.. Men imorrn så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0