Helgen redan slut? :(

Fan att det är måndag snart igen då. Jag önskar att det alltid var helg :P Men OJ så fattig man skulle bli. Men iofs kan man ju inte bli nåt man redan är ;)

Skönt som fan att vakna pigg och glad imorse.. Blir ju inte av att man gör nåt när man druckit dagen innan. Men idag fick jag tummen ur rätt fort. Camilla väckte mej med ett sms "Jag vill ha bakismat"..

Så jag gick upp, satt vid datorn en stund, sen åkte vi bort mot Stångebro Gatukök så hon fick sin bakismat :P
Sofia kom ner och joinade. Sen begav vi oss ut mot Maxi. Min kyl ekade, så var tvungen att fylla på den lite. Har inte storhandlat sen löning, så det kanske var dags :P Kalaset gick på strax över femhunkan. Inga roliga pengar det inte!

Efter Maxi åkte jag hem, packade upp varorna, sen satte jag mej och pysslade lite. Köpte en pärm och ett register, så nu sitter alla "viktigpapper" i en pärn under respektive kategori :) Vuxenpoäng till mej!

Efter det plockade jag undan lite och diskade. Sofia och Camilla kom över och vi lagade söndagsmiddag. Blev pepparbiff, några slags pommes som såg ut som tjocka chips och beasås. Mumsigt värre!

Lagade även en lasagne som det ska bli matlådor av.. Glömde dock bort den i ugnen medans vi åt så det vart en liten halvsvart yta på, men den gick skrapa bort :P

Nu ska jag strax börja tänka på refrängen. Vet att jag är en dålig bloggare nuförtiden, men jag har inte känt nåt bloggsug på länge.. kommer väl tillbaka snart förhoppningsvis.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0