The sun is shining!

Helt sjukt vad lite sol kan göra. Man blir alltid gladare av att vakna och se solen lysa in i hela lägenheten.
Vaknade nu precis, och ska snart fixa i ordning mej litegrann.

Anna och jag ska ut till IKEA/Ikano en sväng. Hon ska köpa en badrumshylla och en matta, men jag kör nog på lite saker till kvällen om jag hittar nåt. Skulle vilja ha nåt nytt att ha på mej. Men som alltid när man har för avsikt att hitta nåt snyggt, så går det ju inte. Men när man däremot INTE ska köpa nåt, då hittar man allt!
Vill även in på Elgiganten en sväng och se om dom har fått in vågtången från OBH Nordica. Var där innan nyår och kollade men då var den slut och skulle komma in i början av det här året sa dom. Men kollar man deras hemsida nu så finns den inte ens med längre. Hmm märkligt..

Gårdagen spenderades med Anna hemma hos Mamma. Först åt vi någon fläskfilégryta, med rödvin i. Blää säger ja.. Det var inget som föll mej i smaken iaf. Hatar allt som har med vin att göra.
Efter maten vart det en omgång kortspel.. Sen skulle Mamma och Lasse kolla på tv, så då körde jag och Anna några omgångar TP. Bäst av 3 körde vi och jag vann :D Jag tyckte vi skulle spela om Annas bil, men hon verkade inte va lika på den idén :P

Begav oss därifrån vid 22 ungefär. Åkte till Shell och tvättade bilen.. Jag tycker fortfarande det är lika kul att sitta i bilen när den tvättas.. haha..

Det var alltså en nykter Fredag, creds till mej! ;)

Nu blir det fix, 12.15 går bilen mot Ikano. Puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0