Beslutsångest

När jag satt på bussen hem fick jag beslutsångest. Ska jag verkligen ha en nykter TRÅKIG fredag igen??

Sen kom jag fram till att, Nej nu får det fan va nog. Jag går på't idag med helt enkelt. Det har jag förtjänat. har ju vart nykter hur många helger som helst nu känns det som. Det får bli en billig utgång. Taxi 100 kr och en cider på krogen 50 kr. Det kan jag kosta på mej. Platens är ju gratis på fredagar, så det är ju ett stort plus i kanten. Dessutom har jag både sprit och groggvirke hemma, så det är också "gratis"

Man lever faktiskt bara en gång! (Vad vi vet)

Vet inte hur det blir ikväll. Inte heller med vilka. Den enda jag vet är Anna. Men man kan väl ha kul ändå? :P

Dagens sämsta är fan att jag fick hem ett brev från försäkringskassan idag. När jag gick på soc ett par månader för för 2½ år sen så tvingade dom mej att söka bostadsbidrag. Sen fick jag jobb och "tjänade för mycket" det året och ska därför betala tillbaks skiten nu. 2100 jävla kronor! Va fan är det frågan om? jag bad inte ens om nåt jävla bostadsbidrag. Det suger!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vart kvällen verkligen så billig som planerad då?:P

2009-01-31 @ 07:26:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0