Bild-bombning!!

Okej mina vänner, håll i er! Jag har lagt in bilderna från kameran så jag tänkte bomba er med bilder.

Vi börjar med lite bilder från Nyår



Förrätterna är framme. Toast skagen



Närbild



Johan fick en specialare eftersom han inte äter skaldjur. Detta min vänner är en toast rostbiff ;P



Fläskfilé-fatet med lite ananas som dekoration



Japp, det va gott! (Den vita såsen är ädelostsås) Om man har livlig fantasi som jag har ibland, så ser formen på såsen lite ut som en jättekondom :D haha



Christian måste vart ett stort fan av såsen, så som han stirrar på den :P



Johan i sitt esse...



..och jag i mitt!



Camilla gör.. nåt.. Antingen spottar hon ut nåt färdigtuggat i handen, eller så försöker hon bara se den pyttepyttelilla texten på batterierna :p



Haha, "öh, va? Vaddå?" ;P



Johan ser lite busig ut..




Louise och någon kompis till henne..



Simon säger skåååååååååål



Ett stycke pojkar



..och ett stycke blandade kön..



Ett fyllo.. Men till vardags brukar vi kalla honom Stefan



Jenny med karl utför en nyårspuss!



Lite mer folk



Hade man ingen respektive med sig så fick man helt enkelt slita tag i första bästa. Kön spelar mindre roll..



..folk..



.. och detta var sista bilden från nyår.

Nu ett par bilder på världens sötaste Milon i hans nya gåstol. VARNING PÅ STAN! :)



Pluttis!



Den här killen har tungan rätt i mun!

Och avslutningsvis, lite bilder från dagens sysselsättning.. Nämligen matlagning



Underbart fin lasagne.. Blev ett antal matlådor!



Blev även en omgång köttfärs. Fick inte plats med fler matlådor i min överfulla frys, så la lite köttfärs i några fryspåsar och frös in.. Haha.. Ser ut som en påse hundskit :D



En av dagens kockar tillverkar pastasås. Ost och bacon vart det..



Vi är inte datanördar vi inte.. haha.. Kan ju inte laga mat i flera timmar utan att ha sin dator inom räckhåll :P



Dagens rätt blev hasselbackspotatis med vitlökskött och ädelostsås. Mumma! (Blev dock ingen bild på köttet, kom på det precis när jag svalt den sista tuggan) ;P



Titt så många lådor det blev, och det är ändå inte alla..

Och så en bild på dagens vuxenpoäng



Att ha en fruktskål på bordet är väl ändå vuxenpoäng iaf? Tycker jag :P

Det var allt jag hade att bjuda på för idag. Måste bli bättre på att komma ihåg att ta kort ju.. Aja, det löser sig. Nu ska jag nog se på film.

Tjipp!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0