Ett sista inlägg för idag..

.. Men man skulle kunna även kunna säga "Ett första inlägg för idag" för klockan är ju faktiskt fredag.

Aja, skitsamma.. Kaffestunden med Johan var trevlig. Pratade om diverse spännande saker.. Kan det va så som man säger, att skadeglädjen är den enda sanna glädjen?

Så är det nog för mej iaf.. mohaha..

Imorrn är det fredag, vilket innebär andra arbetstider. Börjar 10.00 istället för 12.45.. Jobbigt att gå upp så tidigt!!
Dock slutar vi 16.00 istället för 21.00.. och DET är värt kan jag lova.

Imorrn skulle jag helst av allt vilja festa riktigt hårt. Sugen som fan.. Men som jag brukar säga, att supa är lite som ett lotteri. Man vet aldrig riktigt hur dagen efter slutar. Ibland är man bakis heeeela långa dagen och ibland mpr man prima. På lördag måste man iaf va pigg och kry och dessutom taggad för födelsedagsfest @ Cam, så det är nog bäst att hålla sig nykter imorrn.

Lär väl bli som dom senaste fredagarna, familjemys (jag & Camilla) framför tvn och Let's Dance :P haha..

Jag har bara en sak att tillägga. MISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(och god natt förstås)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0