Inte bakis! :)

Yes, vaknade och är inte bakis.. Fan va nice. Denna gången hade man tur på lotteriet ;)

Hade fått en kommentar 

Annelie om Beslutsångest:

Vart kvällen verkligen så billig som planerad då?:P

Svar: Jajjemen, vi gick inte ens ut. Var kvar hos Anna och sjöng sing star till strax innan 02. Så den vart billigare än planerad. Inte en spänn kostade den! :)

Ikväll däremot så blir det utgång. Vet inte riktigt vart vi ska, men kan tänka mej att det blir Harrys/BK. Ut och slås med fulla och kåta 40-taggare.. Härligt! Kan inte bli mycket bättre än så.

Vet inte vad jag ska hitta på nu hela dagen. Mitt sovsällskap gick just hem. Bra med såna som vet att man ska gå när man vaknar :D haha..

Kommentarer
Postat av: Fia

haha aaaa absolut :P Skönt å inte vara bakis då hörru! Men bk e det partystämning där?? kram

2009-01-31 @ 13:12:13
URL: http://fialottaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehe, såg att du kommenterat innan jag skrev min kommentar. Jag menade aaa absolut till ditt sovsällskap som gick :P Men det var bra att du fixade så vi andra utan firefox också kan läsa :P

2009-01-31 @ 13:14:03
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0