Jag bakar hemmagjord pizza!

Ja, hemmagjord kan man verkligen kalla den. Är bara gjord av saker jag redan hade hemma i kylskåp och skafferi.
Jag sökte på "pizzadeg utan jäst" och den blev så kladdig som en deg kan bli. Ska bli spännande att se resultatet.
Som pålägg fick jag också imporovisera en del :P
Hade ingen skinka i frysen, men däremot hade jag ju en halv julskinka i kylen. haha.. Så den blev till strimmlor och pryder nu min pizza. Även lite champinjoner och ost. En jul-capricciosa helt enkelt!

Passade även på ett tappert försök att skära av mej fingret med kniven medans jag skar skinkan. Lyckades inte få av det helt, men ett jack åstadkom jag allt. Duktig Malin! Hade heller inga plåster hemma, så sitter här med skithuspapper och tejp på fingret.. Haha.. Lite halvt osmidigt sådär.

Nu blir det mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0