Jävla gnäll!

Blir sånt gnäll för att jag inte har skrivit nåt idag. Anledningen till att jag inte skrivit nåt än enkel. Jag har inget att skriva!

Vaknade runt 13.00. Kollade lite på våra bästa år. Det är fan ett märkligt program. Senast jag kollade på det var i mitten va December eller så. Och när man slår på det nu, en månad senare, så har man inte missat nånting. Känns som det var igår man kollade senast. Men det är ju bra på ett sätt.. man kan missa ett halvår, men ändå hänga med :P

Efter det ringde jag posten i Norge och krånglade om min lön igen. Orkar inte dra hela historien, men i korta drag så jobbade jag där i Dec -07 men har fortfarande en lön som jag inte fått.. men tydligen inte :S

Ringde sen och spärrade mitt viewcard som jag tappade för kanske 2 mån sen snart :P Bättre sent än aldrig.

Mycket mer har inte hänt. Har gjort designen på Camillas blogg, har dock inte Photoshop på den här datorn eftersom jag lånat mammas medans min är inlämnad. Får se om jag kanske kan ladda ner det. Var nåt krångel sist.

Hostan är kvar. Sitter som en smäck i bröstet. Vet inte om det egentligen är hosta eller om jag börjat gå i sömnen och vart uppe och käkat rivjärn? Det är antingen eller där. Hej påde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0