Nytt år, Nya tag

Då var 2008 över.
Kvällen började som sagt hemma hos Christian i Linghem. Jag och Camilla lagade 3-rätters (se föregående inlägg)
Maten verkade uppskattad måste jag säga. Det gjorde vi bra!

När vi hade ätit förflyttade vi oss in till soffan och drack lite. När klockan började närma sig 21 gick vi bort mot Louise. Där fortsatte festen. Johan fick för sig att vi skulle åka ut till den andra festen, så vi ringde skjuts. 15 min och 300 kr senare så var vi framme. Var nästan tomt på folk och jag har aldrig ångrat mej så mycket i hela mitt liv :P
Varför stannade vi inte kvar i Linghem?!

Det kom iaf några mer folk. Jag står med ryggen mot hallen och hör ett duns. Vänder mej om och en brud ligger medvetslös på golvet. Hennes huvud ligger i en blodpöl :/ Folk samlades i en ring runt henne och ambulans ringdes.. Hon hade fått ett skapligt jack i hakan. Jag tror inte jag överdriver om jag säger att det åtminstone var 4 dl blod på golvet.

När ambulansen har hämtat henne fortsätter festen, men vi vill fortfarande åka tillbaks till Linghem.Han som körde dit oss går till slut med på att köra oss in till resecentrum (men vägrar att köra oss ända till Linghem igen) Vi tar tåget som går 23.30 från stan och blir sedan upplockade på Linghems station (Japp, tåget innehöll det obligatoriska = spyor) Kommer fram strax innan 12-slaget. Förbereder med champagne (bläää vilket vidigt påhitt), tomtebloss, raketer osv.

När det är färdigfirat där ute så går vi in igen och festen fortsätter. Går och lägger oss vid 2 ungefär. Jag vaknar vid 4-5 på natten och har hjärtklappningar. (Nåt jag har fått i många år. Dock har det bara hållt på i 5-15 min oftast förut). Lyckas somna om efter nån timme ungefär. När jag vaknar vid 11 på morgonen så har jag det fortfarande :/ Kanske borde söka hjälp när man har det i 7 timmar i sträck och typ 2 slag/sekund.

Aja, vi sov i alla fall ute i Linghem hos Johan & Louise. Jag, Johan och Camilla delade dubbelsäng. Idag har det bara slappats i soffan. En bakis-kebab-rulle har även slinkigt ned. Kom hem för 2-3 timmar sen.

Så var det med det. Har inte mycket bilder alls, men ett par stycken finns. Men dom kommer senare.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men Malin sök för detta!!!

2009-01-02 @ 06:46:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0