Och så kör vi en lista..

Har sett den på flera bloggar, men den här är ärligt stulen från Fia

Inledande
 01.Fullständigt namn: Malin Anneli Maria Johansson
02.Din ålder: 21, snart 22
03.Födelsedag: 10 mars
04.Syskon: 1 riktigt  bror, 2 plastsystrar
05.Hårfärg: Brunt med blonda slingor
06.Ögonfärg: Blå/Grå
07.Skostorlek: 39-40

Förhållanden
01.Vem är din bästa vän? Varför ska man ha en bästa, när man kan ha många bra? :P
02.Har du en pojkvän/flickvän? Som Johan brukar säga "Du är ju en flicka och du är min vän, därmed är du ju min flickvän" Så ja, jag har en pojkvän, och han heter Johan. Och snygg-Erik då förstås ;)
03.Hur långt var ditt längsta förhållande? Nästan 2 år
04.Vem kysste du senast? Det va på julafton det (Damn, en hel jävla månad sen!!) Vem det va ska ni ta och skita i :P

Grejer

01.Var shoppar du? Där jag hittar nåt snyggt :P Oftast Gina 
02.Har du några tatueringar eller piercings? Japp, 2 tatueringar. Planer på en tredje
03.Hur många skor har du? Eh, 9 kanske?
04.Hur många par byxor har du? Hm, kanske 12 kanske om man räknar med leggings och mysisar :P
06.Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Nej

Favoriter

01.Färg: Svart
02.Mat: Vitlöksmarinerad oxfilé, hasselbackspotatis och ädelostsås
03.Killnamn: Har fortfarande inte kommit fram till nåt, betydligt lättare md tjejnamn.
04.Tjejnamn: Joline, Emilia, Tindra osv
05.Ämne i skolan: Matte säger jag nu, men då tyckte jag inte det :P
06.Klädesplagg: Myskläder
07.Sport: Meaning? ;)
08.Musik: Beror på när, var och hur. Balader när jag ligger hemma och partymusik när det är fest :p
09.Fras/mening/uttyck: "Vad fan är det frågan om?"
10.Raggningsreplik: Har inte så många på lager, men "Ska du med hem till mej och käka makaroner och hångla?" borde väl va ett säkert kort.. Eller?

Har du någonsin...
01.Snusat? Ja
02.Rökt? Ja
03.Hoppat bungee jump? Nej
04.Brutit mot lagen? Ja
05.Fått dig själv att kräkas? Ja, varje fylla typ.. haha
06.Nakenbadat? Haha OM jag har. Senast i Hamra i somras.. Med en liten chicken  som håll på att frysa ballen av sig ;)
07.Varit kär? Jupp
08.Börjat gråta för att få som du vill? Njae

Extra grejer

01.Tar du droger? Japp, every day. Nee det gör jag ju inte!
02.Vad använder du för schampoo? Nåt dyrt skit med lavendel som ska va bra mot torr hårbotten.
03.Vad är du mest rädd för? Har inga extrema fobier direkt.
04.Vad lyssnar du på just nu? Inget kom jag på nu. Ska nog sätta på nåt. Får bli "Takida - Give into me"
05.Vilken bil skulle du vilja ha? En Evo.. Nån? Inte?
06.Vem fick du senast SMS ifrån? Camilla
07.Var vill du gifta dig? I en kyrka om det blir i Sverige, Annars på Maldiverna på en strand
08.Hur många MSN-kontakter har du? 172 st
09.Hur många av dem är online just nu? 33 (Folk kanske har ett liv en lördagkväll till skillnad från vissa andra?)

Slutfrågor
01.Pizza eller choklad? Pizza
02.Tränar du? Dåligt med det
03.Guld eller Silver? Silver, hatar guld. Enda smycket jag ägt i guld var min gamla förlovningsring
04.Vilken film såg du sist på bio? SATC
05.Vad vill du helst av allt ha just nu? En resa till Thailand, tack!

Förresten så utmanar jag Camilla, Sandra & Louise också, så kom igen nu bruttor!

Kommentarer
Postat av: Lollo

WINNERBÄCK VA PÅ PLATENS IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!

svarar på den där imorgon ;) när jag är nykter höhöh !

2009-01-25 @ 03:51:44
URL: http://honkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0