Sjuuuk värk!!

Har haft lock för örat i en vecka, men nu under eftermiddagen började det bli värre. På bussen hem höll jag på att dö av smärta, och när jag kom hem var jag ännu mer död. Gör så sjukt ont. Ringde sjukvärdsupplysningen och dom sa att det kunde ju vara öroninflammaition eftersom jag hade feber hela förra veckan, annars kan det va vätska som har samlats bakom trumhinnan. Så har jag haft en gång tidigare, för några år sen. Då gjorde det också sjukt ont kommer jag ihåg, men det här är fan snäppet värre. Lyckades somna strax innan 22, men vaknade hela tiden så nu gav jag upp. Får se om jag kan lyckas somna snart igen, så man slipepr den här skiten.

Klockan är ställd på 8.00 iaf, då ska jag fan va först i vårdcentralens telefonkö (om det nu inte är vätska som ger med sig under natten)

God natt!

Kommentarer
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-20 @ 08:41:19
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0