Sorry!

Jag vet att jag är en kass bloggerska när jag jobbar! Även att jag sitter vid en dator hela dagen så glömmer jag bort att skriva. Händer ju dock inte mycket, så vad ska man skriva om liksom?

Var trött som ett as imorse, fast att jag somnade runt 02 inatt och gick upp vid 11. Har sovit 9 timmar och borde va pigg och utvilad kan man tycka.

Coop har förövrigt inte ringt än. För er som inte vet så har jag sökt jobb där och var på intervju för snart 2 veckor sedan. Dom skulle hört av sig i slutet av förra veckan, vare sig man fick jobb eller inte. Men har inte hört nåt än. Imorrn borde jag kanske ringa och höra vad dom pysslar med.

Back to work!
Lunch om 50 min.. hungrig som en varg!


Kommentarer
Postat av: Fia!

Mja han har viktiga planer..haha Nävars, men han har fått för sig att han vill ha dem bara för att jag vill ha dem helgerna med. Sen har han en kompis som är barnledig samtidigt. Men dem umgås så sällan. Så vi får väl se. Måste försöka övertala honom, inte det lättaste :P

2009-01-26 @ 19:39:42
URL: http://fialottaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Nee verkligen inte! haha :P Du vad är det för företag du jobbar på ?? nyfiken

2009-01-26 @ 20:23:30
URL: http://fialottaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Mmm, jag plugga i Tranås, sen jobbar jag på Lindex i stan, å sen på Releasy(telefonjobb) Jag bokar tider för bilprovning skitkul! hehe Hoppas du får det jobbet du sökt då hörru! =)

2009-01-26 @ 21:46:40
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

Din blogg:

Och du vill säga..?:

Trackback
RSS 2.0